Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Shoarma de Markt. Meer weten? Ontdek meer
Ryz
26 jun 2026 om 21:50
yes
Desiree
21 jun 2026 om 20:17
Heerlijk gegeten , vlotte nette bezorging
Leszek
20 jun 2026 om 9:04
Niet lekker
Eric
11 jun 2026 om 20:57
het smaakte heerlijk. lekker warm.
Miranda
8 jun 2026 om 22:53
het was heerlijk. goed verpakt. snel bezorgd
Alejandro
5 jun 2026 om 21:44
perfecto sabroso
Jan
1 jun 2026 om 20:08
Alles lekker en warm Alleen de frietjes waardeloos slap en half gebakken
Desiree
29 mei 2026 om 20:20
Zoals altijd heerlijk gegeten , goed warm en snelle vriendelijke bezorging
Foeke
25 mei 2026 om 20:13
Keurig op tijd en goed van smaak als altijd. Grootste toppunt is dat het eten goed verpakt is en zeer goed op temperatuur
Stephan
24 mei 2026 om 23:23
Sorry maar deze Doner leek meer op Anakin Skywalker op Mustafar dan Anakin zelf... Vlees was verkoold... niet te vreten, 2 kapsalons weggegooid.
Marcio
20 mei 2026 om 21:50
Altijd heerlijk eten en een snelle en goede service! Top zaak!